Tilda

Blev en kvällpromenad i snövädret. Hem till mamma och fick lite inredningstidningar, tänk om man hade obegränsat med pengar. Ialla fall för en månad eller så, det skulle underlätta en hel del när man får sina infall att man vill göra om. Men men man får nöja sig med att vila ögonen på allt fint och kanske få lite ideer till sånt man kan tillverka själv.

I julas fick jag ialla fall en mössa av svärmor som hon sytt till mig, nu har jag haft den sen dess - favoriten. Undra om jag ska försöka beställa en ny med annan färgsättning eller om man kanske skulle försöka sig på att sy en själv. På jobbet idag började jag sy på en "flicka" ur Tilda boken. Blir spännande och se på resultatet, och om mitt tålamod orkar med allt smått.
Påske med Tildas venner

Kommentarer
Postat av: svärmor

Roligt att du använder den..........du vet att jag gör det du ber om (om jag kan förstås)

2012-01-04 @ 00:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0