Run Keeper

Jaha då var första arbetsdagen gjord och det var helt ok. Skrev ju att mitt nya liv skulle börja med mer motion och inte så mycket onyttigt ätande. Men det är svårt, jag älskar ju smörgås och blir oftast sugen på något gott ätbart när jag på kvällen sätter mig framför tv:n. Men det är ju bara att kämpa. Igår när jag gick hem från jobbet tog jag ialla fall en längre runda och hade satt igång min run keeper, men tror ni inte det hade slagit av sig. Sur jag blev, ville ju se hur lång promenaden blev och så vill man ju ha ett pra tempo! Men nu ska jag ialla fall ta mig en rask promenad till jobbet. Ha en bra dag och hoppas det blir lika  fint väder idag som igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0