Fredag

Har en ledig dag idag oxå, skönt. Igår tillbringade jag dagen i Örebro tillsammans med svärmor medans Oliver, Philip och Anton var på Lek och Bus. Blev inte mycke handlat med försökte hitta insperation till att sy något nytt. Ska ialla fall sy en hissgardin till vårt sovrum. Har provat på att sy hålsöm på mina ljusköller som jag gör och det blev bra tycker jag, en liten extra detalj som gör det!

Sitter med en kopp kaffe och inväntar att få lite energi till att ta tag i gardintillverkningen. Hoppas på att vädret blir fint så att man senare under dagen kan vara ute och städa bort lite ris och få fram lite mer vårkänsla.

Tänk när man kan plocka sig en bukett vitsippor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0