Påsk 2012

Då var det påsk och 4 dagar ledig. Började dagen igår med en promenad upp till masten i knuthöjden, fick en nära döden upplevelse 2 gånger på denna promenad. För det första har jag dåligt flås så jag kunde knappt andas i tempot som Linus drog upp men men. Det andra var att när vi var på väg ner kom det en varg i skogen trodde jag skulle dö och blev ju rädd om Asta, men sen såg vi ju att det var en hund. Men dessa sekunder innan hann jag tänka mycke och bli rädd. Jaja ialla fall kom det ingen ägare till hunden så den följde oss hela vägen till bilen, sen visste vi inte vad vi skulle göra, men den drog iväg in i skogen igen. Hoppas den har hittat sin matte och husse.

Idag blir det tydligen mer motion, tror Linus har sett programmet "älskling, du har blivit en tjockis". För nu kör han stenhårt med mig.

GLAD PÅSK TILL ER ALLA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0