VÄNNER

Har haft en helt fantastiskt bra kväll tillsammans med en vän som jag önskar alla fick ha. Man kan va sig själv, säga det man vill samtidigt som man inte behöver säga något det är en härlig känsla - tack NINA ♥
Jag funderade på detta ord vänner vad det står för, jag har en  barndomsvän som jag inte träffar så ofta men ändå känns det som igår, vänner som Nina som man skaffat när man blivit äldre, vänner som man fått genom barnen och arbetskamrater som blivit en bra kamrat utanför jobbet. ja det känns helt underbart när jag tänker på dem och jag är så tacksam för att ni finns och jag hoppas ni vet vilka ni är ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

De var ju väldigt lika dig och Nina de där tomtarna, eller? ;)

2011-12-03 @ 21:52:54
Postat av: Jessica

Tack för din trevliga visit hos oss här på Göransvägen idag!! Mysigt att sitta o prata "och det känns alltid som igår" för mig med! Jag är så tacksam för att du finns o så tacksam att vi håller i genom åren! Stora kramar <3

Jessica

2011-12-10 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0