Glöggkväll

Igår hade vi i syjuntan en träff i Sävsjön hemma hos Lotta. När vi kom dit blev det en snabb sväng husesyn, sen gick vi den vackra upptända vägen ner till kåtan. Det var så otroligt fint med alla vedkorgar som brann. När vi kommit in i kåtan som var redan varm var det bara att börja ta av sig lite kläder. Ni ska veta att jag är rätt så frusen av mig men det var minst 35 grader men så skönt och så mysigt. Vi började att smaka Lucia choklad och pepparkakor. Mm det var så gott. Ja det tyckte ju inte alla men ni ska få se bilder. Vi hade även sällskap under kvällen av Lottas man Mikael och hunden Asker. Vi grillade även lite korv åt goda plättar som Lotta gjort till kaffet, sen blev det några mer smaker av glögg. På slutet tror jag ändå alla tyckte om glöggen. Vet ja vad det beror på.
Tack för en mycket trevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: svärmor

Fina bilder, men du, ser jag ut som en hackspett. Verkligen trevlig kväll.

2011-12-16 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0