GASEN I BOTTEN

Igår var jag ju på syjunta med 4 härliga vänner plus att igår var Åsas dotter Viktoria med. Det vi gjorde igår var
Åsa sydde på sin fina julbonad, Lotta sydde spetsgardiner till ett vitrinskåp, Beda gjorde en lucia krona, jag sydde julstrumpa, Viktoria fixade fina hjärtan och kvällens värdinna Ing-Britt hjälpte till med spetsgardinerna, hon bjöd på glögg och fixade med gott fika. Ännu en trevlig sammankomst.
När jag sen kom hem vid 21.00 tiden var jag inte helt klar med det jag höll på med så när barnen gått och lagt sig och mannen i huset åkt iväg på nattskift så började jag sy. Jag ville ju så gärna bli klar, och tiden går ju så fort när man har roligt - klockan blev 00.30 när jag stängde av symaskinen. Så kan det vara men nu ska jag bege mig till mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: känner igen det där!!

2011-12-02 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0